یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 8, 2024
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران

حوزه/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: جامعه در تراز انقلاب اسلامی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و مجاهدت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ محمد حسن سلامی امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب برای یادآوری حماسه ایثار و معنویت ملت بزرگ ایران اسلامی دانست.

وی با اظهار این که باید برای نشر و ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تلاش ویژه ای داشته باشیم، انجام کار در این زمینه را دارای خیر اخروی دانست و افزود: باید برنامه ریزی گسترده‌ای برای اجرای باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران از دفاع مقدس به عنوان فرهنگ و مکتب یاد کرد و گفت: زنده نگه داشتن سیره و یاد شهیدان وظیفه مهم و بزرگ محسوب می‌شود.

سرهنگ سلامی با اشاره به تشکیل کارگروه‌های مختلف برای برنامه‌های هفته دفع مقدس از مدیران کارگروه‌ها خواست تا برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس برنامه ریزی کنند.

وی با عنوان این که انقلاب اسلامی با دفاع مقدس گره خورده است، با اشاره به در پیش بودن اجلاسیه شهدای مازندران گفت: جامعه تراز انقلاب اسلامی به فرهنگ ایثار و مجاهده نیازمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha